شادمهر عقیلی

بی تو

[Em]بی تو تو این شب[Am]های بد گر[C]یم دیگه [D]در نمی [Em]یاد

[Em]حرف غم انگی[Am]ز دلم جز [C]تو کسی [D]رو نمی [Em]خواد

از [Am]چی بگم تا [C]دل من لح[D]ظه ای آروم بگی[Am]ره

[Am]دیو سیاه [C]غصه هام تو[D]ی کدوم شب می می[Am]ره

از [Em]چی بگم وقتی د[Bm]لم از [C]دل تو دور میمو[G]نــــ[D]ه

وق[Em]تی که قلب پا[Bm]ک تو هی[C]چی ازم نمی دو[G]نــــ[D]ه

[Em]می خونم به خدا [Bm]می خونم


[Dm]تا گرم آغوشت شدم [C]چه زود فرا[Bb]موشت شد[C]م

[Gm]تقصیر تو نبود خودم [Bb]باری روی [C]دوشت شد[F]م

[Dm]کاشکی دلت بهم میگفت [C]نقشه قلب[Bb]مو داره[C]

[Gm]هر کی زد و رفت و شکست [Bb]یه روز یه جا [C]کم میا[Bb]ره [Am]

یه روز یه جا [C]کم میا[Bb]ره

[Dm]موندن و سوختن و ساخ[Am]تن همه یا[C]دگار عش[Bb]قه

انتقامه [Dm]از تو گرف[Am]تن کار من [C]نیست کار عش[Bb]قــــ[Dm]ــــه  [C]کار عش[Bb]قه

کار عش[Bb]قــــ[Dm]ــــه  [C]کار عش[Bb]قه

[Dm]موندن و سوختن و ساخ[Am]تن ...


Gm . F . Eb ....................... Gm
میون آتیش بازی چشمای تو قدم زدم
Gm...D...Gm....Gm ............ Ab ....... Gm ...... Cm
شاید که باورت بشه معنی عشقو بلدم
Gm .... F . Eb ................... Gm
نگاه تب دارمو تو چشمای تو جا میذارم
Bb .. F .. Gm ...... Gm ........... Ab .... Gm .... Cm
به خاطر دیدن تو پنجره رو وا میذارم
............................Bb..Cm........Bb
یه معنی تازه میدی یه شعر دلسپردگی
Gm .......... Ab .......... Gm ..... Cm
با تو چه سبز و روشنم بی تو محاله زندگی


Em............................................Am7......................................Em

پی اسم تو میگشتم ته یک فنجون خالی       دنبال یه طرح تازه یه تبسم خیالی

Em..............................................Am7......................................Em

فنجونای لب پریده قهوه های نیمه خورده       منو عشقی که واسه همیشه مرده

Em....................B7

دل به عشق تو سپرده

Em......................B7.................Am7................................Em

فال تو رنگ فریب و گریه های عاشقونست    فال من طنین آخرین ترانست

Em.....................B7........................Am7.............................Em

رنگ قهوه ای چشمات رنگ خوابه               که تا شهر بی نهایت منو برده

Em..................................................B7................Am7

اونجا که آخر عشقه                               اونجا که مرز سرابه


F#m.......Bm....F#m............Bm

اونکه پشت شیشه    شبا سر میزاره

Bm.........A...........F#m.....Bm

میدونه پنجره            بین ما دیواره

F#m.........Bm........F#m.........Bm

از پشت شیشه ها    با رنج و بی زبونی

Bm..........A............F#m.....Bm

میخونه با اشاره       حدیث مهربونی

F#m......G........A.....Bm.............G....................A........Bm

پشت این پنجره های بسته نا مهربون    برام از دوری و از شادی بخون

G............................A..............Bm

صدای گریه هامون   نوای هر شب ماست

Bm.......G.....A.....F#m...........Bm

تو این شب غریبه    صدای تو آشناست

G............................A..............Bm

تو این کویر غربت    کسی به فکر ما نیست

Bm.......G.....A.....F#m...........Bm

به فکر آبی دور   به فکر دریا ها نیست

Bm.........G..........A.....................Bm.............G.........A.........Bm

شب.... نباید.... تو دلم.... خونه کنه.... بگو آفتاب.... زلفاشو.....شونه کنه


:Intro (*)
(Em Am D Em C Am Bm Em)

........ Em ..... Am .... G ............................. Em ......... Am.......... .... Em
هوای گریه دارم تو این شب بی پناه .......... دنبال تو میگردم دنبال یک تکیه گاه
.......Em ... D .......................................... Am .......... D ................. Am
دنبال اون دلی که تنهایی رو میشناسه ...... دستهای عاشق من لبریز التماسه
.......Em ..... D ...... Am ...... G .................. Em ..... Bm ..... Em ...... Bm
هزار و یکشب من پر از صدای تو بود .......... گریه هر شب من فقط برای تو بود

(*) - (?)

...Em ....... Am ........ Bm ....Em ............... C ........ D ..................... Bm
سکوت شیشه ایمو صدای تو میشکنه ...... تو آسمون عشقم شعر تو پر میزنه
......Em ......... Am ....... Bm ..........Em .................... C ........ D ................ Bm
با تو دل سیاهم به رنگه آسمونه .............. تو بغض من میشکنن شعرهای عاشقونه


.......................A.....................Bm

میخوام برم پا ندارم    میخوام نرم جا ندارم

Bm..........F#7.........................G

 گریه کنم دل ندارم      داد بزنم نا ندارم

Bm........................C......................A....................Bm

بودنم با تو حرومه دیگه همه چی تمومه آخ که این لحظه چه شومه

......................A.................Bm

من دلم تنگ میشه تو دلت سنگ میشه

Bm..................F#7.............G

نذار این تنگ بلور بشکنه با این غرور


Am..G..........Dm........Am...G......Dm...Am

تو حضور مبهم پنجره ها , روبرومون دیوارای آجریه

Am...............G............................F.......Dm...Am

خورشید روشن فردا مال تو , سهم من شبای خاکستریه

Am........G.............Dm........Am...G.........Dm......Am

توی این دلواپسی های مدام , جز ترانه های زخمی چی دارم

Am.....F...........G......................F...........Dm...Am

وقتی حتی تو برام غریبه ای, سر رو شونه های بارون میزارم

Am.....F.................................G......Dm......Am

اسم تو برای من مقدسه , تا نفس تو سینه پر پر میزنه

Am.....F...........G.............F...............Dm..Am

باورم کن که فقط باور تو , میتونه قفل قفس رو بشکنه

Am.....F........Dm.........Am.....G......Dm..Am

منمو یه آسمون بی دریغ , منمو یه کوره راه نا گزیر

Am...G.....F....G.......................F.....Dm..Am

ای ستاره شبای مشرقی , پره پرواز منو از من نگیر


Am..G..........Dm........Am...G......Dm...Am

تو حضور مبهم پنجره ها , روبرومون دیوارای آجریه

Am...............G............................F.......Dm...Am

خورشید روشن فردا مال تو , سهم من شبای خاکستریه

Am........G.............Dm........Am...G.........Dm......Am

توی این دلواپسی های مدام , جز ترانه های زخمی چی دارم

Am.....F...........G......................F...........Dm...Am

وقتی حتی تو برام غریبه ای, سر رو شونه های بارون میزارم

Am.....F.................................G......Dm......Am

اسم تو برای من مقدسه , تا نفس تو سینه پر پر میزنه

Am.....F...........G.............F...............Dm..Am

باورم کن که فقط باور تو , میتونه قفل قفس رو بشکنه

Am.....F........Dm.........Am.....G......Dm..Am

منمو یه آسمون بی دریغ , منمو یه کوره راه نا گزیر

Am...G.....F....G.......................F.....Dm..Am

ای ستاره شبای مشرقی , پره پرواز منو از من نگیر


Am........G..........F.......................................G.............................Am

دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه            دوباره این دل دیوونه واست دل تنگه

Am......G........F............................................G...........................Am

 وقته از تو خوندنه ستاره ترانه هام                اسم تو برای من قشنگترین آهنگه

Am........G...........F...............................G...........................Am

بی تو یک پرنده اسیر بی پروازم                    با تو اما میرسم به قله آوازم

Am........G..........F............................................G.............................Am

اگه تا آخر این ترانه با من باشی                  واسه تو سقفی از آهنگ و صدا میسازم

Am........G..........F..........................Am........G..........Am.........G.....Am

با یه چشمک دوباره منو زنده کن ستاره         نزار از نفس بیوفتم تویی تنها راه چاره

Am........G..........F..........................Am........G..........Am.........G.....Am

آی ستاره آی ستاره بی تو شب نوری نداره     این ترانه تا همیشه تو رو یاده من میاره


 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد