حمید عسکری

دارم از چشات میخوانم

Bm                   F#

دارم از چشات میخوانم

Bm                   G

باورش سخته هنوزم

       D                 F#     A         F#

تو نباشی توئی شعرام من دیگه از کی بخونم

Bm

حالا که میخوام بمونی

         A          G

شعر رفتن و میخونی

   A              F#         Bm 

قلب من عاشقترینه اینو از چشام میخونی

        D                 F#       D                Bm

دست تو ، تو دست من بود نمیدونم کی تو رو ازم گرفت

        D          F#              D             Bm

نمیدونم که کدوم نگاه شوم قصه جدایی رو برام نوشت

 


  یعنی باید باور

Bm                                  D               A

یعنی باید باور کنم دیگه نیستی یعنی باید باور کنم

Em                                      D                   A.....Bm

چه جوری میتونم اون همه خاطراتتو یه شبه پرپر کنم

Bm                                                   D                  A

یکی دو روز نیست آخه صحبت یه عمره که دارم برای تو میمیرم

Em                               D                   A.......Bm

میدونم محاله بدون تو نمیتونم یه لحظه رو سر کنم

   Bm                                              G                             Em

مگه منو دوسم نداری که این جوری میزاری میری  بیخیال ما میشی

                                                          D                 F#

مگه فکر من بازیچم که یه روز میگی دوسم داری و فرداش میری

Bm                                                              A

اخه چه جوری باور کنم رفتن تو برام مرگه بدون تو نمیتونم

Em                                                 Bm              F#            

بگو کی اومد بجای من افتادم از چشمای تو نگو لایق تو نبودم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد