تپش قلب

دانلود آهنگ تپش قلب
..Em.............................................. .....
تو رو دوس دارم مثه حس نجیب خاک غریب
.D................................................ ...
تو رو دوس دارم مثه عطر شکوفه های سیب
..Am....................................C......... ..
تو رو دوس دارم عجیب تو رو دوس دارم زیاد
Em.......................................D
چطور پس دلت میاد منو تنهام بزاری
..Em.............................................
تو رو دوس دارم مثه لحظه خواب ستارها
.D................................................ ..
تو رو دوس دارم مثه حس غروب دوباره ها
Am....................................C...........
تو رو دوس دارم عجیب تو رو دوس دارم زیاد
Em..................................D
نگو پس دلت میاد منو تنهام بزاری
.Em.....................................
توی آخرین وداع وقتی دورم از همه
.D.......................................
چه صبورم ای خدا دیگه وقته رفتنه
Am.................................C...........
تو رو میسپرم به خاک تو رو میسپرم به عشق
......B ......................................
برو با ستاره ها....
..Em.............................................. .....
تو رو دوس دارم مثه حس دوباره تولدت
D................................................. .
تو رو دوس دارم وقتی میگذری همیشه از خودت
Am................................C...........
تو رو دوس دارم مثه خواب خوب بچگی
Em...........................D
بغلت میگرمو میرم به سادگی
..Em.............................................. .....
تو رو دوس دارم مثه دل تنگی های وقته سفر
D................................................. .
تو رو دوس دارم مثه حس لطیف وقته سحر
Em.................... ....D .................. Am...................C.......
مثه کودکی تو رو بغلت میگیرمو این دل غریبمو با تو میسپرم به خاک

.Em.....................................
توی آخرین وداع وقتی دورم از همه
.D.......................................
چه صبورم ای خدا دیگه وقته رفتنه
Am.................................C...........
تو رو میسپرم به خاک تو رو میسپرم به عشق
......B ......................................
برو با ستاره ها....