مجنون لیلی



G................Dm......Am........Dm
کنار سیب و رازقی نشسته عطر عاشقی

Dm......C...........Am............................Eb
من از تبار خستگی بی خبر از دلبستگی ، عاشقم

Dm.................A........................Bb.........................C.....................Gm........
ابر شدم صدا شدی، شاه شدم گدا شدی، شعر شدم قلم شدی، عشق شدم تو غم شدی


Bb................Dm.........F......................C...............Bb....................Dm
لیلای من، دریای من آسوده در رویای من این لحظه در هوای تو گمشده در صدای تو

F...Bb............Am.........C...........Bb........ 
من عاشقم مجنون تو گمگشته در بارون تو


..C.........Bb....................Dm..........
مجنون لیلی بی خبر در کوچه های در به در

Dm.....Bb......Am............C.............................Bb.......Dm...........F...............C
مست و پریشون و خراب هر آرزو نقش بر آب شاید که روزی عاقبت آروم بگیرد در دلت


G.........Dm......Am........Dm
کنار هر ستاره ای نشسته ابر پاره ای


Dm......C....................A..........................Eb
من از تبار سادگی بی خبر از دلدادگی، عاشقم


Dm........Am........................Bb.........................C.....................Gm........
ماه شدم ابر شدی،اشک شدم صبر شدی،برف شدم آب شدی، قصه شدم خواب شدی

اتیش بازی

آتیش بازی

[Gm]میون آتیش بازی [Eb]چشمای تو [F]قدم [Gm]زدم

[Cm]شاید که با[Gm]ورت بشه [Ab]معنی عشق و بل[Gm]دم      [Gm] [D7] [Gm]

[Gm]نگاه تب دارمو تو [Eb]چشمهای تو [F]جا میذا[Gm]رم

[Cm]به خاطر [Gm]دیدن تو [Ab]پنجره  رو وا میذا[Gm]رم         [Bb] [F] [Gm]

[Bb]یه معنی [Cm]تازه [Gm]میدی ، [Bb]به شعر دل [Cm]سپرد[Gm]گی

[D7]با تو چه سبز و روش[Gm]نم  [Ab]بی تو محال زند[Gm]گی

آدم و حوا

[G]منو تو [Bb]آدم [Ab]حوا نبو[G]دیم

جدا [Bb]از مردم [Ab]دنیا نبو[G]دیم

منو تو با همین مر[Ab]دم نشستیم

[Bb]ولی ان[Ab]گار  با اینا نبو[G]دیم

منو تو [Bb]تا نفس [Ab]باشه منو [G]تو

منو تو [Bb]تا قفص [AB]باشه منو [G]تو

منو تو حرفمون حر[Ab]ف حوس نیست

[Bb]اگرم [Ab]از حوس باشه منو [G]تو

منو تو جونمون از [Ab]هم جدا نیست

منو تو یا تو و من بین ما [G]نیست

یکی هستیم تا اون [Ab]حد که دیگه

[Bb]به تن[Ab]هایی ما غیر خدا [G]نیست

منو تو تا نفس باشه ...